Kaip paslėpti figūros trūkumus

Kaip paslėpti figūros trūkumus?

Reta moterų, kurios gali pasigirti idealia figūra. Todėl labai svarbu žinoti, kaip ir kokiais drabužiais galima paslėpti kai kuriuos figūros trūkumus. Gerai išstudijuokite savo figūrą ir savikritiškai įvertinkite jos trūkumus.

Kaklas. Jeigu kaklas storas ir trumpas, nenešiokite ant kaklo vėrinių ar skarelių, taip pat drabužių su didelėmis ir stačiomis apykaklėmis. Geriausiai tiks drabužiai su smailiomis iškirptėmis be apykaklės arba su nedideliais atvartėliais. Nešiokite trumpus arba pakeltus į viršų plaukus. Tai „pailgins“ jūsų kaklą.

Jeigu kaklas ilgas, glotnus, nesunku pasirinkti drabužius. Kas kita, kai jis per daug ilgas ir plonas. Tuomet dėvėkite skareles arba pasirinkite drabužius su aukštomis apykaklėmis. Jums tiks ilgi plaukai. Užsidėkite stambių karolių vėrinį. Nesipuoškite smulkiais vienaeileis ir trumpais vėriniais.

Biustas. Pasirinkus klasikinį palaidinės modelį, labai išsivysčiusi biustą sumaniai galima pridengti. Nedėvėkite labai liemenuotų ir apgulančių kūną drabužių. Kuo laisvesnė suknelė, tuo mažiau pabrėžiamas biustas. Labiausiai tinka gili kaklo iškirptė. Drabužiai su vertikaliomis linijomis biusto srityje optiškai sumažina jo apimtį, o lygus audinys daro jį labiau pastebimą. Moterims su stambiu biustu geriausiai tinka nekirptos per liemenį suknelės.

Moterims su nedideliu biustu rekomenduotina dėvėti plačias drapiruotas palaidines. Nedėvėkite liemenuotų palaidinių, nes biusto „trūkumas“ labiau išryškėja.

Liemuo ir šlaunys. Paaukština drabužio talija su neplačia apatine dalimi tinka moterims, kurių trumpos kojos. Jeigu talija ne itin plona, nepabrėžkite jos plačiu diržu. Aukštą taliją galima pakoreguoti pailginus suknelės liemenį. Nuleiskite diržą žemiau, ant klubų linijos.

Smarkiau išsivysčiusias sėdimojoje dalyje šlaunis galite pridengti plačiu sijonu. Trumpi, prigludę drabužiai jas tik paryškins. Atsisakykite trumpų, tiesių sijonų. Prie plačių sijonų dėvėkite laisvo kirpimo šviesių spalvų palaidines. Tuomet optiškai pailgės viršutinė kūno dalis ir pasidarys vienoda su apatine.

Nugara ir pečiai. Čia dažniausiai būna du trūkumai – išsišovusios mentės ir platūs pečiai. Juos gerai pridengia ilgi, platūs šaliai ant vakarinės suknelės. Kasdieninis drabužis paslėps išsišovusias mentes, kai dėvėsime palaidines ir viršutinę suknelės dalį su lengva užlaida.

Platūs pečiai geriau atrodys, kai bus gili smaila kaklo iškirptė, paplatinta ties pečiais. Per daug plačius pečius galima pridengti plačiais atvartais ir apykakle, kimono ir reglano rankovėmis. Šiaip jau rankovių siūlė turi būti aukščiau peties linijos, kad rankovė neatrodytu nuleista. Moterys su šiuo figūros trūkumu turi nenešioti drabužių su plačiomis arba viršuje rauktomis ar klostuotomis rankovėmis. Nepatartina dėvėti ir labai liemenuotų drabužių. Ką tik minėtieji drabužiai tinka moterims su siaurais pečiais. Labai nuolaidžius pečius galima pakelti nedideliais petukais, ypač viršutinių drabužių. Didelės, atstojusios nuo kaklo apykaklės taip pat sudaro pakeltų pečių iliuziją.

Uždėjus petukus ant pečių labiau į nugaros pusę, galima pakoreguoti pakumpusią figūrą. Tuomet nugaros kreivis lengvai susilygins su pečių lygiu.

Kojos. Apatinės kūno dalies ilgis priklauso nuo kojų formos ir ilgio. Moterys su gražiomis kojomis gali nešioti bet kokius sijonus – plačius, siaurus, trumpus ir ilgus. Tačiau moterys, kurių kojos netokios gražios, turi atsargiai rinktis drabužius ir ypač daug dėmesio skirti jų ilgiui.

Jeigu labai plonos kojos, nedėvėkite plačių sijonų ( nežiūrint mados ), nes jūsų kojos atrodys dar plonesnės. Moterys, kurių storos kojos, turi dėvėti platesnius sijonus ir, žinoma, ilgesnius ( nors tai būtų nemadinga). Jos turi neavėti avalynės žema pakulne, nes tai dar labiau optiškai patrumpins ir pastorins kojas. Geriausiai tinka vidutinio aukščio ( ne daugiau kaip 5 cm) pakulnė.

Jeigu kiekviena moteris išdrįs pripažinti savo trūkumus, tai ji sugebės juos paslėpti arba optiškai sumažinti, kad kitiems tai nekristų į akis.