You are here

Dailiname figūrą

Pilates - kūno tobulinimo metodika

Pilates – tai kūno treniravimo bei tobulinimo metodika skirta lieknos grakščios sveikos harmoningos figūros formavimui. Pilates kūną treniruoja kitaip nei kitos metodikos iš vidaus į išorę. Pilates pratimai treniruoja giliuosius kūno raumenis kurie atsakingi už laikyseną stabilumą ir judesio kontrolę. Mankštinantis akcentuojamas žmogaus kūno centras – pilvo ir nugaros raumenys. Didelis dėmesys skiriamas taisyklingam kvėpavimui judesio plastiškumui.

Pratimai su gimnastikos kamuoliu: sportuok smagiai!

Pavasarėjant vis dažniau svajojame apie vasaros saulutę jūrą paplūdimį ir ... save besimėgaujančią saulės spinduliais. Deja keli per žiemą priaugę kilogramai dažnai apkartina pavasarišką nuotaiką. Neapgaudinėkite savęs kad nėra laiko ar pinigų sporto klubo abonementui įsigyti. Siūlome pradėti treniruotis su gimnastikos kamuoliu!

Pratimai padedantys kovoti su celiulitu

Kada jeigu ne pavasarį tinkamiausias laikas pasirūpinti savo grožiu? Jeigu Tave kaip ir daugelį pasaulio moterų kamuoja celiulitas pradėk su juo kovoti jau šiandiena! Ne nuo rytojaus ne nuo pirmadienio ne nuo kitos savaitės neapgaudinėk savęs nes greičiausiai nepradėsi niekada. Skirk 15-20 minučių per dieną anticeliulitinei mankštai ir vasarą atrodysi kur kas geriau.

Pratimai rankoms

Prasidėjus šiltajam metų sezonui dažnai kompleksuojame dėl putlesnių rankų juk jų nebeslepia ilgos rankovės. Kad to nenutiktų ar nevertėtų savo rankelėmis pasirūpinti jau dabar?

Lieknėk smagiai: šuoliukai su šokdyne

Šokinėjimas su šokdyne – vienas paprasčiausių pigiausių ir veiksmingiausių būdų atsikratyti nereikalingų kilogramų ir pagražinti kūno formas. Šuoliukai su šokdyne stiprina visus kūno raumenis tačiau pagrindinis krūvis tenka šlaunims sėdmenims ir rankoms. Taip pat ugdoma ištvermė gerinama laikysena koordinacija spartinama medžiagų apykaita. Be to tokia treniruotė puiki profilaktinė priemonė prieš venų išsiplėtimą. Taigi jeigu norite gerai atrodyti ir dar geriau jaustis šuoliukai su šokdyne kaip tik jums.

Pratimai pilvo presui

Plokščias ir stangrus pilvukas – kiekvienos moters siekiamybė. Artėjant šiltajam metų sezonui tai tampa ypač aktualu daugumai moterų. Jeigu vasarą norime nesukti sau galvos dėl papildomų lašinukų liemens srityje laikas susiimti!

Bėgioti, negalima sustoti. Svarbiausi patarimai pradedantiesiems

Ko gero dar niekada bėgimas Lietuvoje nebuvo toks populiarus kaip šiandien – tą gerai iliustruoja nuolat augantis žmonių pasiryžusių dalyvauti įvairiausio plauko maratonuose skaičius. Tačiau nors ši sporto šaka sulaukia vis daugiau gerbėjų o žmonės pagaliau supranta tikrąją jo naudą savo sveikatai pradedantieji bėgikai vis tik daro nemažai klaidų kurios vėliau grįžta nemiga raumenų skausmu bei išgaravusiu entuziazmu sportuoti. Kas gali padėti to išvengti?

Lanko sukimas: smagu ir naudinga

Turbūt daugeliui lanko sukimas primena vaikystę. Tačiau tai ne tik smagi pramoga bet ir puiki mankšta talijai padailinti. Kartu padedama kvėpavimo sistemai gerinama kraujotaka. Sukant lanką deginami ant liemens susikaupę riebaliukai todėl lanko sukimas skirtas būtent toms kurios nori padailinti liemens sritį taliją.

Joga namuose: vos 15 minučių per dieną!

Jogos pratimų kompleksas lieknai ir grakščiai figūrai palaikyti. Užtruksite tik 15 minučių!

Kardio treniruotė riebalams deginti

Tracey Mallett kardio treniruotė riebalams deginti. Video.

Pratimai su gimnastikos kamuoliu

Pratimai su gimnastikos kamuoliu treniruoja daugelį raumenų grupių. Kamuolys yra judama atrama. Mankštinantis su nestabiliu gimnastikos kamuoliu daugeliu atvejų reikia ne tik atlikti pratimą bet ir išlaikyti pusiausvyrą tai suteikia treniruotei intensyvumo ir didina giliųjų raumenų darbą.

Pilates pratimai užpakaliukui ir kojoms

Pilates pratimų kompleksas užpakaliukui. Video. Užtruksite 25 min.

Pages

Subscribe to RSS - Dailiname figūrą