Pratimai rankoms

Prasidėjus šiltajam metų sezonui dažnai kompleksuojame dėl putlesnių rankų juk jų nebeslepia ilgos rankovės. Kad to nenutiktų ar nevertėtų savo rankelėmis pasirūpinti jau dabar?

Lieknėk smagiai: šuoliukai su šokdyne

Šokinėjimas su šokdyne – vienas paprasčiausių pigiausių ir veiksmingiausių būdų atsikratyti nereikalingų kilogramų ir pagražinti kūno formas. Šuoliukai su šokdyne stiprina visus kūno raumenis tačiau pagrindinis krūvis tenka šlaunims sėdmenims ir rankoms. Taip pat ugdoma ištvermė gerinama laikysena koordinacija spartinama medžiagų apykaita. Be to tokia treniruotė puiki profilaktinė priemonė prieš venų išsiplėtimą. Taigi jeigu norite gerai atrodyti ir dar geriau jaustis šuoliukai su šokdyne kaip tik jums.

Pratimai pilvo presui

Plokščias ir stangrus pilvukas – kiekvienos moters siekiamybė. Artėjant šiltajam metų sezonui tai tampa ypač aktualu daugumai moterų. Jeigu vasarą norime nesukti sau galvos dėl papildomų lašinukų liemens srityje laikas susiimti!

Bėgioti, negalima sustoti. Svarbiausi patarimai pradedantiesiems

Ko gero dar niekada bėgimas Lietuvoje nebuvo toks populiarus kaip šiandien – tą gerai iliustruoja nuolat augantis žmonių pasiryžusių dalyvauti įvairiausio plauko maratonuose skaičius. Tačiau nors ši sporto šaka sulaukia vis daugiau gerbėjų o žmonės pagaliau supranta tikrąją jo naudą savo sveikatai pradedantieji bėgikai vis tik daro nemažai klaidų kurios vėliau grįžta nemiga raumenų skausmu bei išgaravusiu entuziazmu sportuoti. Kas gali padėti to išvengti?

Lanko sukimas: smagu ir naudinga

Turbūt daugeliui lanko sukimas primena vaikystę. Tačiau tai ne tik smagi pramoga bet ir puiki mankšta talijai padailinti. Kartu padedama kvėpavimo sistemai gerinama kraujotaka. Sukant lanką deginami ant liemens susikaupę riebaliukai todėl lanko sukimas skirtas būtent toms kurios nori padailinti liemens sritį taliją.

Sezonas prasideda: kaip po žiemos pasiryžti sportuoti?

Artėjant pavasariui prisimename apie savo naujametinius pažadus pradėti sportuoti ir gyventi sveikai. Juk ne vienas prisipažintų kad sporto klubo abonementas žiemą dažniausiai taip ir lieka dulkėti stalčiuje o realus ryžtas aktyviai gyventi atsiranda tik pradėjus šilti orams. Ką daryti kad po žiemos „miego“ grįžtume į sveiko ir aktyvaus gyvenimo vėžes?

Pratimai dailiam užpakaliukui

Daugelis moterų svajoja apie stangrų ir dailų užpakaliuką. Ar Jūs taip pat? Gera žinia ta kad ši svajonė gana reali tik burtų lazdelė čia nepadės reikės pasistengti.

Pages