Dieta pagal kraujo grupę: ką turėtų žinoti kiekvienos kraujo grupės atstovai?

Tai kas tinka vienos kraujo grupės atstovui nebūtinai tiks kitos todėl svarbu pasirūpinti kad jūsų sudaryta dieta būtų tinkama. Kiekviena kraujo grupė pasižymi tam tikromis savybėmis todėl žinant savo kraujo grupę galima pasirinkti tokius maisto produktus kurie bus lengvai virškinami ir geriausiai įsisavinami. Mitybos specialistai sudarantys dietą pagal kraujo grupę teigia kad žmogaus kraujyje yra tarsi užprogramuotos virškinimo ypatybės bei tai koks bus žmogaus imunitetas.

Dukano dieta: dailesnės linijos ir ilgalaikis rezultatas!

Prancūzų mitybos specialistas Pjeras Dukanas šio amžiaus pradžioje dietų pasaulyje sukėlė perversmą – Dukano dieta padėjo ne tik numesti svorio savo kūno formomis nepatenkintoms merginoms ir moterims bet ir sukūrė sistemą kuri apsaugojo jas nuo svorio grįžimo (vadinamas yo-yo efektas). Kaip?

7 maisto produktai, kuriuos valgydami nepriaugsite svorio

Nors ir nėra tokių maisto produktų kuriuose nebūtų kalorijų tačiau kai kuriuos jų galite valgyti visiškai nebijodami priaugti svorio.

Pratimai su gimnastikos kamuoliu

Pratimai su gimnastikos kamuoliu treniruoja daugelį raumenų grupių. Kamuolys yra judama atrama. Mankštinantis su nestabiliu gimnastikos kamuoliu daugeliu atvejų reikia ne tik atlikti pratimą bet ir išlaikyti pusiausvyrą tai suteikia treniruotei intensyvumo ir didina giliųjų raumenų darbą.

Pilates pratimai užpakaliukui ir kojoms

Pilates pratimų kompleksas užpakaliukui. Video. Užtruksite 25 min.

Jogos pratimai

Jogos pratimų kompleksas. Pratimams atlikti nereikės jokių papildomų treniruoklių.

Pilates pratimai pradedantiesiems

Pilates pratimų kompleksas pradedantiesiems. Video.

Intensyvios 20 ir 40 minučių treniruotės

Intensyvi 20 - ties minučių tonizuojanti treniruotė. Tai visų pagrindinių raumenų grupių pratimų kompleksas. Ši treniruotė gerina medžiagų apykaitą degina riebalus ir dailina kūno linijas. Jums reikės specialaus treniruočių kilimėlio dviejų 3-5 kilogramų hantelių svarsčio (giros) ir tik 20 -ties minučių..

Kardio treniruotė riebalams deginti

Tracey Mallett kardio treniruotė riebalams deginti. Video.

Joga namuose: vos 15 minučių per dieną!

Jogos pratimų kompleksas lieknai ir grakščiai figūrai palaikyti. Užtruksite tik 15 minučių!

Pilates - kūno tobulinimo metodika

Pilates – tai kūno treniravimo bei tobulinimo metodika skirta lieknos grakščios sveikos harmoningos figūros formavimui. Pilates kūną treniruoja kitaip nei kitos metodikos iš vidaus į išorę. Pilates pratimai treniruoja giliuosius kūno raumenis kurie atsakingi už laikyseną stabilumą ir judesio kontrolę. Mankštinantis akcentuojamas žmogaus kūno centras – pilvo ir nugaros raumenys. Didelis dėmesys skiriamas taisyklingam kvėpavimui judesio plastiškumui.

Pratimai su gimnastikos kamuoliu: sportuok smagiai!

Pavasarėjant vis dažniau svajojame apie vasaros saulutę jūrą paplūdimį ir ... save besimėgaujančią saulės spinduliais. Deja keli per žiemą priaugę kilogramai dažnai apkartina pavasarišką nuotaiką. Neapgaudinėkite savęs kad nėra laiko ar pinigų sporto klubo abonementui įsigyti. Siūlome pradėti treniruotis su gimnastikos kamuoliu!

Pratimai padedantys kovoti su celiulitu

Kada jeigu ne pavasarį tinkamiausias laikas pasirūpinti savo grožiu? Jeigu Tave kaip ir daugelį pasaulio moterų kamuoja celiulitas pradėk su juo kovoti jau šiandiena! Ne nuo rytojaus ne nuo pirmadienio ne nuo kitos savaitės neapgaudinėk savęs nes greičiausiai nepradėsi niekada. Skirk 15-20 minučių per dieną anticeliulitinei mankštai ir vasarą atrodysi kur kas geriau.

Pages